Música! - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu Música! - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu

Música!

Blijf op de hoogte en volg Joanne

21 December 2014 | Argentinië, San Rafael

Hoi allemaal!

Om mijn blog weer een beetje bij te werken, hier een stukje over waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben geweest: muziek!

Door mijn cursus Spaans, volleybal en rotaryactiviteiten ben ik nog niet echt toegekomen aan wat ik hier ook nog graag had willen doen: muziek maken. Maar een paar weken geleden ben ik via mijn gastmoeder in contact gekomen met Aimé, een muzieklerares en dwarsfluitiste. We hebben een keer afgesproken om samen wat te gaan spelen, ik op klarinet en zij op dwarsfluit. Was erg leuk, maar door gebrek aan duetten hebben we niet heel erg veel kunnen doen helaas.. Een orkest hebben ze in San Rafael helaas niet, dus erg veel kan ik met mijn klarinet niet doen. :(

Wel heeft San Rafael een aantal koren! Aimé zingt in 2 koren en heeft me meegenomen naar allebei. Eerst naar coro Magníficat, het koor van de kathedraal van San Rafael. Het is een groot koor en ook een heel goed koor (van wat ik gehoord heb, het beste koor van de stad!) en het is heel erg leuk om daarin mee te zingen!
Daarnaast ben ik ook begonnen in het Coral de los Andes, een veel kleiner koor maar wel heel gezellig! Zij zingen wat ander materiaal, iets populairder, en repeteren in de universiteit van San Rafael.
Met deze 2 koren heb ik gezongen in een groot kerstconcert in de kathedraal, was heel erg mooi en leuk om te doen (er zijn video-opnames gemaakt, maar die heb ik helaas nog niet)!

Daarnaast ben ik nu met Coral de los Andes met iets anders bezig..... Om te zien met wat, nodig ik jullie allemaal uit om naar de nieuwjaarsviering in de kerk van Bentelo te komen! (31 december, 19:00 uur)

  • 02 Januari 2015 - 21:09

    Annie Asbreuk .:

    Joanne heel leuk verslag weer
    Ik ben benieuwd naar de video-opnames.
    Gr.van hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 13293

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 24 Augustus 2015

Rotary Youth Exchange naar Argentiniё

Landen bezocht: