Rotaryweekend in Tucumán - Reisverslag uit San Miguel de Tucumán, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu Rotaryweekend in Tucumán - Reisverslag uit San Miguel de Tucumán, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu

Rotaryweekend in Tucumán

Blijf op de hoogte en volg Joanne

12 November 2014 | Argentinië, San Miguel de Tucumán

Het afgelopen weekend heb ik weer een behoorlijke reis gemaakt! Dit keer niet naar het zuiden, maar naar noorden van Argentinië. Het doel was een rotaryweekend voor de prebounds (alle uitwisselingsstudenten die nog op uitwisseling gaan) en inbounds (uitwisselingsstudenten die nu op uitwisseling zijn), maar eigenlijk waren de activiteiten vooral bedoeld voor de prebounds. Zij moesten presentaties over argentijnse onderwerpen geven en een toets maken over hun algemene kennis van Argentinië en de rest van de wereld.

Het weekend vond plaats in de stad Tucumán, wat van San Rafael 17 rijden is met de bus. Dan merk je weer hoe belachelijk groot de afstanden zijn in dit land!

Het was heel erg leuk om iedereen van de zuidtrip weer te zien en we hebben er een heel gezellig weekend van gemaakt: we hebben spelletjes gespeeld, zijn naar het mooie centrum van Tucumán geweest en op zaterdag hadden we een gecostumeerd feest! Tenslotte reden we zondag weer in een nacht en ochtend terug naar San Rafael.

De eerstvolgende keer dat we weer met zijn allen bij elkaar zijn is waarschijnlijk pas in maart, bij het wijnfeest in Mendoza. Duurt nog even dus, maar heb er nu al zin in!

• 14 November 2014 - 09:51

Han Koning Ter Heege:

zo te zien hoef je je niet te vervelen.
    zo maak je nog eens wat mee.

• 14 November 2014 - 16:22

Annie Asbreuk.:

Joanne wat een belevenis voor jouw
    Geweldig
    Leuk verhaal weer Gr Oma en Opa dikke kus.