Fiësta de Egresados! - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu Fiësta de Egresados! - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Joanne Visscher - WaarBenJij.nu

Fiësta de Egresados!

Blijf op de hoogte en volg Joanne

16 December 2014 | Argentinië, San Rafael

Nouja, afspraken nakomen is blijkbaar niet mijn ding, want ondanks mijn belofte deze blog bij te houden, is het alweer een maand geleden sinds mijn laatste blog… De tijd gaat zo snel!

Vrijdag 6 december had ik met mijn klas op school Fiësta de egresados, oftewel het eindexamengala! Dit feest werd gehouden in het Belgrano, een gebouw in San Rafael waar veel van dit soort feesten gehouden worden. Het was een hele mooie locatie met een grote tuin, fontein en binnen was het groot en prachtig versierd! Het was een heel erg groot en officieel feest compleet met diner (dat erg goed smaakte…).

Het feest begon met de entree van alle geslaagden. Ze kwamen één voor één binnen met een van hun ouders of broers/zussen, op zelfgekozen muziek. Ik heb besloten dit niet te doen, omdat ik geen zin had om alleen binnen te komen aangezien mijn gastouders niet meekonden. Vervolgens begon het diner. Tijdens het diner werden er speeches gehouden door leerlingen en docenten, met herinneringen en bedankjes. Ook werd er een film afgespeeld met gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Na de tijd kreeg iedereen een cadeau, betaald door alle ouders: een kop-en-schotelsetje met naam (ik kreeg deze niet, of ik hem later krijg weet ik niet. Wel kreeg ik het shirt van de 5e klas) en toen begon het dansen, wat geopend werd met een wals door alle geslaagden! Uiteindelijk was ik rond een uur of 6 pas thuis, wat een geweldige nacht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 13288

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 24 Augustus 2015

Rotary Youth Exchange naar Argentiniё

Landen bezocht: